Сьогодні: субота, 23 вересня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Старобільська РДАДіяльність РДАВідділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Луганській області
Антрацитівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Луганській області

Документи, необхідні для державної реєстрації смерті

 

    Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 7 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Підставою для державної реєстрації смерті є:

 

а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;

 

б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;

 

в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;

 

г) рішення суду про оголошення особи померлою;

 

 ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;

 

д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;

 

е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть (пункт 1 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні). Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті (пункт 14 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні)

 


 

План 2017: чого чекати від Мін’юсту у сфері державної реєстрації?


 

    Новий рік - час планів та підсумків. У 2016 році наша команда реалізувала майже неможливе: фактично побороли проблему рейдерства, успішно запустили пілотний проект "Шлюб за добу", понад 25 % новонароджених отримали свідоцтва безпосередньо у пологових будинках, знищено монополію та передумови для хабарництва у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості, продуктивно запрацював Антирейдерський закон, паралельно функціонує Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, у рази збільшено кількість "точок" прийняття документів для реєстрації громадських об'єднань.

    Результати - це чудово, але наша команда не зупиняється на досягнутому!

Представляю амбітні цілі на наступні 12 місяців. У 2017 році ми плануємо:

1. Внести зміни до Сімейного кодексу України

• Прибрати "неіснуючого батька". Нагадаю, що наразі українське законодавство вимагає у матерів-одиначок зробити юридичну фікцію: вписати вигаданого батька у свідоцтво про народження дитини. Зазначена безглузда вимога у майбутньому створює для мами виключно проблеми: неможливо вивезти дитину закордон без згоди "батька", необхідно систематично отримувати витяг з відповідного реєстру для садочка, школи чи інших установ.

• "Шлюб за добу" має функціонувати не у рамках пілоту, а як повноцінна норма законодавства. Наша ціль робити життя громадян максимально зручним. Завдання держави не створювати зайвих необґрунтованих обмежень, а навпаки - сприяти процесам спрощення та лібералізації норм у сферах, де це можливо.

• Паралельно з територіальними органами Мін'юсту послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану здійснюватимуть органи місцевого самоврядування. Адже конкуренція - це завжди покращення якості надання послуг. Таким чином, ми послідовно реалізуємо політику децентралізації.

2. Продовжити комплексну боротьбу з рейдерством

• У лютому плануємо створити професійну робочу групу, що вдосконалюватиме чинні механізми у боротьбі з рейдерами. Буде здійснено глибокий аналіз статистики, наразі наявних злочинних схем та розроблено заходи, що здатні й надалі зменшувати кількість незаконних заволодінь майном.

• Системний моніторинг роботи реєстраторів та нотаріусів.

3. Розбудова громадянського суспільства - наш пріоритет

• Збільшення кількості "пунктів" прийняття документів від громадських об'єднань.

• Створення максимально сприятливих умов для внесення змін до статутів громадських об'єднань для приведення їх у відповідність до вимог Податкового кодексу.

4. Активне інформування населення про усі новели, досягнення та проблеми. Постійний діалог з громадянами

• Суспільна думка має бути почутою та врахованою у кожному кроці Уряду! Тому ми й надалі активно спілкуватимемося з громадянами у публічній площині. Зазначу, що саме активна комунікація з населенням дозволила Мін'юсту досягти серйозних результатів у 2016 році. Адже проблеми громадян були почутими та вирішеними.

5. Очищення нотаріального корпусу від недобросовісних нотаріусів

• Мін'юст активно слідкуватиме за роботою нотаріусів та у разі виявлення серйозних порушень ініціюватиме скасування свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю. Адже чесний нотаріат - важлива складова забезпечення верховенства права в країні.

6. Активна взаємодія з лідерами думок та іноземними партнерами

• Ми не прагнемо просто переймати чужий досвід. Наше завдання - пошук та генерація ідеальних моделей та нововведень саме для України, з урахуванням її соціальних, економічних умов та суспільних настроїв.

    Підкреслю, що зазначений перелік цілей не є вичерпним. Команда Мін'юсту доповнюватиме та коригуватиме його в залежності від нових викликів та потреб наших громадян! Джерело: http://ua.censor.net.ua/b4804


 

    Про найпоширеніші та рідковживані імена, які надавалися дітям при державній реєстрації народження у Антрацитівському міськрайонному  відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Луганській області надає наступну інформацію  За 2016 рік:

найпоширенішими іменами, які присвоювались дітям при державній реєстрації народження протягом 2016 року по Антрацитівському міськрайонному відділу були: чоловічі —  Ілля, Артем, Ярослав, Кіріл, Тимур, Дмитро, Денис ; жіночі — Ангеліна, Аріна, Софія, Валерія

рідковживаними, які присвоювались дітям при державній реєстрації народження протягом 2016 року по Антрацитівському міськрайонному відділу були: чоловічі –Єфим, Даніель, Родіон, Мирослав, Гордєй, Степан; жіночі — Злата, Рената, Регіна, Евеліна, Аліса, Елєн, Амалія, Богдана, Сара.


 

Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 502-р

    1. З метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, погодитися з пропозицією Міністерства юстиції стосовно запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем (далі - пілотний проект) у мм. Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі та Сєвєродонецьку.

     2. Взяти до відома, що під час реалізації пілотного проекту:

     1) послуга з організації проведення державної реєстрації шлюбу за обраним заявниками місцем у визначені ними строки надається суб’єктом господарювання - юридичною особою публічного права (далі - організатор державної реєстрації шлюбу), клопотання якого про спроможність надання такої послуги задоволено відповідним територіальним органом Міністерства юстиції.

    2) надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу здійснюється організатором державної реєстрації шлюбу на підставі договору, укладеного у письмовій формі із заявниками, згідно з примірним договором, рекомендованим Міністерством юстиції;

     3) організатор державної реєстрації шлюбу забезпечує подання заявки на проведення державної реєстрації шлюбу за формою, встановленою Міністерством юстиції, особисто або шляхом надіслання такої заявки на адресу електронної пошти одного з відділів державної реєстрації актів цивільного стану, визначеного територіальним органом Міністерства юстиції учасником пілотного проекту, до якої додаються копія договору про надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу, а також документи про сплату державного мита та платних послуг, що надаються відділом державної реєстрації актів цивільного стану;

      4) державна реєстрація шлюбу проводиться у строк, визначений заявниками, у тому числі в день подання відповідної заявки;

      5) уповноважений працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану після проведення перевірки відомостей про заявників, зазначених у договорі про надання послуг з організації проведення державної реєстрації шлюбу, складає заяву про державну реєстрацію шлюбу та забезпечує проведення такої реєстрації у місці та у час, зазначені в заявці організатора державної реєстрації шлюбу;

      6) державна реєстрація шлюбу проводиться уповноваженим працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану у приміщенні організатора державної реєстрації шлюбу після підписання заявниками заяви про державну реєстрацію шлюбу шляхом складення актового запису про шлюб без використання Державного реєстру актів цивільного стану громадян з подальшим обов’язковим внесенням не пізніше наступного робочого дня відомостей, зазначених в актовому записі про шлюб, до такого Реєстру відповідно до законодавства та видачі заявникам свідоцтва про шлюб.

     Свідоцтво про шлюб підписується уповноваженим працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану та засвідчується печаткою такого відділу.

       Уряд розширив пілотний проект на нові міста: Вінницю, Дніпро, Луцьк, Миколаїв, Кам’янець-Подільський, Рівне, Житомир та Харків на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1068-р.

||
© 2008 Старобільська районна державна адміністрація
92700, Україна, м. Старобільськ, вул.Комунарів, 35
Тел./факс (06461) 2-13-65
Веб-сайт: http://stb.loga.gov.ua
E-mail: adm-rda@stb.lg.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.stb.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Старобільська РДА