Сьогодні: субота, 27 травня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Старобільська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Тема для обговорення

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської районної державної адміністрації

"Про органзацію громадських робіт"

 

ПЕРЕЛІК видів  громадських робіт (проект)

ПЕРЕЛІК роботодавців, за участю яких планується організація громадських робіт (проект)

(03 січня 2017 року)


ПЕРЕЛ

Про обговорення проекту Програми економічного і соціального розвитку Старобільського району на 2017 рік

 

     На виконання Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного та соціального розвитку України» від 23.03.2000 №1602-III, постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 №621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету з урахуванням змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.06.2011 №702 та відповідно до пункту 2 частини третьої статті 4 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації», пунктів 1,2 Указу Президента України від 05.03.2015 №123\2015 «Про утворення військово-цивільних адміністрацій» у жовтні місяці п.р. розпочата робота з розробки проекту Програми економічного і соціального розвитку Старобільського району Луганської області на 2017 рік.

     Наприкінці жовтня 2016 року проект Програми надавався до Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму Луганської ОДА для погодження.

     17 листопада на сторінці «Старобільська районна державна адміністрація» у Фейсбуці було розміщено запрошення до громадськісті району, депутатів району усіх рівнів до обговорення та надання пропозицій до проекту Програми (Додається). Детальну інформацію про порядок надання пропозицій можна одержати у відділі економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі Старобільської райдержадміністрації.

     Телефони для довідок: 21511; 23688.

 


 

 

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської райдержадміністрації

"Про організацію та фінансування послуг з оздоровлення та відпочинку дітей Старобільського району влітку 2016 року"

 

 


 

 

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської райдержадміністрації

"Про заборону відвідування населенням лісів і в’їзду до них (крім транзитних шляхів) транспортних засобів"

 

 


 

 

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської райдержадміністрації

"Про надання пільг на тверде та рідке пічне побутове паливо та скраплений газ у 2016 році готівкою"

 

 


 

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської райдержадміністрації

"Про  надання пільг на тверде пічне побутове паливо громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, у 2016 році готівкою"

 


 

 

ПРОЕКТ

розпорядження голови Старобільської райдержадміністрації

"Про затвердження середньої вартості ритуальних послуг для відшкодування витрат на поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій та інвалідів війни на 2016 рік"

 


 

Обережно, торгівля людьми!

     Плануєте виїхати за кордон на роботу за кордон? Подбайте про свої права та безпеку!

ДЛЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ НА ЗАКОННІЙ ОСНОВІ ВИ ПОВИННІ МАТИ:

·        Дійсний закордонний паспорт;

·        Відповідну робочу візу;

·        Трудову угоду із закордонним роботодавцем;

·        Дозвіл на роботу в країні призначення.

ПЕРЕД ВИЇЗДОМ ЗА КОРДОН:

·        Дізнайтеся про візу;

·        З'ясуйте ,чи має фірма-посередник відповідну ліцензію (Перелік фірм, які отримали ліцензію на працевлаштування за кордоном на веб-сторінці Державної служби зайнятості: htth://www.dcz.gov.ua/)

·        Уважно читайте трудовий договір (контракт);

·        Повідомте своїх родичів та близьких про деталі поїздки,залишіть їм детальну інформацію про закордонного роботодавця, місце Вашого перебування,а також копію паспорта та інших важливих документів,пов'язаних із поїздкою;

·        Заздалегідь знайдіть та візьміть із собою контактну інформацію посольства або консульства України;

ПІД ЧАС ПОДОРОЖІ ТА ЗА КОРДОНОМ:

·        Не довіряйте свої документи нікому,окрім уповноважених посадових осіб;

·        Зареєструйтеся в українському посольстві/консульстві;

·        Зберігайте копії всіх важливих документів(віза,закордонний паспорт,національний паспорт,страховий поліс,контракт,запрошення тощо);

·        Підтримуйте постійний контакт із родичами та близькими.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ !

НАЦІОНАЛЬНАЯ ГАРЯЧА ЛІНІЯЗ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ МІГРАНТІВ (консультації надаються  БЕЗКОШТОВНО на засадах анонімності та конфіденційності)

0 800 505 501 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України)

527 (безкоштовно з номерів Київстар,МТС, life:) та Beeline)

(пн.-пт. С 10.00 до 21.00,сб.с 10.00 до 18.00)  або на сайтi www.migrantinfo.org.ua

 


 

До Міжнародного дня пам'яті жертв фашизму

13 вересня 2015 року

День пам'яті жертв фашизму - це день, коли вшановуються десятки мільйонів людей, які загинули під час Другої світової війни. Це день поминання полеглих у боях солдатів, а ще більше - мирних людей різних національностей, які загиігули під бомбами, від хвороб, голоду, холоду, у концтаборах.

Немає та не могло бути країни, яка б виграла від правління нацистів чи фашистів, немає такого народу, який би збагатилася матеріально або духовно в результаті їхнього володарювання.

Найстрашніша ідеологія - та, яка робить людину винуватою від народження тільки за кров, яка тече в її жилах. Ідеологія нацизму принесла руйнування як тим, хто її вигодував, так і тим, хто їй протистояв. Сім десятиліть тому нацистську машину вдалося зупинити і знищити. Солдати різних національностей билися пліч-о-пліч і перемогли.

(З 1962 року було прийнято вважати кожну другу неділю вересня Міжнародним днем пам 'яті жертв фашизму. Цей день був визначений саме у вересні, тому що на цей місяць припадає дві пов язані з Другою світовою війною дати - день її початку і її повного завершення).

Втрати України від фашизму

На українських теренах відбулася майже половина всіх стратегічних оборонних і наступальних операцій Другої світової війни, саме в Україні було розгромлено більше половини нацистських військ.

У тій трагедії наша держава має свій особливо скорботний рахунок незліченних людських втрат. Україна входить до числа країн, найбільш постраждалих у роки Другої світової війни - як від воєнних дій, так і від військових злочинів. Ця війна, за різними оцінками, коштувала Україні від 8 до 10 мільйонів життів.

З України до радянських збройних сил було забрано понад 9 млн. осіб. Близько 4 млн. з них загинули. 1,7 млн. мешканців України повернулися з Червоної армії інвалідами. Серед 3,28 млн осіб, яких гітлерівці вивезли до Німеччини з СРСР для роботи на промислових підприємствах і в сільському господарстві, майже 2,2 млн українці. Із 1941 по 1945 рік населення УРСР скоротилося із 41 млн. до 27,4 млн. осіб.

Внесок України у боротьбу проти фашизму

Близько 2,5 мільйонів наших співвітчизників за бойові та трудові подвиги були відзначені орденами і медалями. За виняткову мужність 2 тисячі з них удостоєні звання Героя Радянського Союзу. Тричі Героєм став прославлений Іван Кожедуб, двічі Героями — ще 32 українця. Першим прапор Перемоги над Рейхстагом встановив наш земляк — Олексій Берест. Багато вихідців з України займали чільні місця у командуванні Червоної армії.

Історія розпорядилася так, що акт капітуляції Японії 2 вересня 1945 року в Токійській затоці на борту лінкора «Міссурі» від імені СРСР підписав 40-річний генерал із села Косинівка, що на Уманщині, Кузьма Дерев'янко.

Українці воювали по всьому світу. Український слід залишився на полях головних битв на інших фронтах Другої світової війни: Вестерплятте, Дюнкерк, Монте-Кассіно, Нормандія, Маньчжурія. Українці були мобілізовані або долучилися добровільно до більшості головних світових армій, що протистояли гітлерівській Німеччині та її союзникам.

Не менш як 100 тисяч українців в складі Війська Польського стали на боротьбу із нацизмом у вересні 1939 року і не менше 8 тисяч з них загинуло. Близько 130 тисяч перебували в арміях Великої Британії, Франції, Канади та США.

Українська повстанська армія, від часу створення у 1942 році і до часу відступу нацистів з теренів України наприкінці 1944 року, брала активну участь у боротьбі проти німецької окупаційної системи, завдавши їй значних втрат.

Визнанням вагомого внеску нашого народу у перемогу над нацизмом та його великої жертовності було надання Україні права стати країною — засновницею Організації Об'єднаних Націй.

Актуалізація загрози фашизму у XXI столітті

Питання війни і миру сьогодні знову перебувають на першому місці міжнародного та європейського порядку денного. Російська Федерація, цинічно розтоптавши міжнародне право, анексувавши Крим та розпаливши збройний конфлікт на Донбасі, сьогодні знову руйнує систему європейської та світової безпеки. Зухвала російська агресія становить загрозу не лише для України, а й для всього цивілізованого світу, його безпеки і стабільності.

Офіційна Москва за старим принципом навішує на опонентів класичні ярлики «фашистів». Кремлівська пропаганда постійно переконує своїх шовіністично зазомбованих громадян в тому, що до влади в Україні, в Грузії та країнах Прибалтики прийшли «фашисти» і «нацисти». Такі декларації висловлюються представниками РФ і в ООН, і в офіційних переговорах з СШЛ, Німеччиною, європейськими державами.

Однак ситуація є якраз протилежною - маємо всі підстави говорити про фактичну тотожність фашистських режимів та сучасної російської диктатури. Цей факт підтверджують дедалі більше провідних науковців та політологів. Відомий американський політолог З.Бжезінський порівнює путінську Росію з італійським фашизмом. «Путінський режим багато в чому нагадує режим Муссоліні, - пише Бжезінський у книзі «Стратегічне бачення». Як і дуче в Італії, Путін в Росії централізував політичну владу в ім'я шовінізму. Він установив політичний контроль над економікою, не здійснюючи націоналізації та не чіпаючи олігархів і мафії. Режим породив національну велич, дисципліну та екзальтовані міфи про нібито велике минуле, з претензіями російського православ'я на статус Третього Риму та зі слов'янофільськими мріями про єдину слов'янську державу, керовану з Кремля». Тож сучасна путінська Росія відповідає всім класичним ознакам фашистського режиму і прагне новош переділу світу, європейських кордонів та як і її ідеологічні попередники фашисти, готова поставити світ на межу Третьої світової війни.

Докази фашизації політичного режиму Російської Федерації та російського суспільства

Путінська Росія намагається захопити всі території, де мешкають етнічні росіяни і російськомовні. За останні 20 років Росія напала на Грузію, спровокувала конфлікт у Молдові, підтримуючи штучно створені нею ж сепаратистські режими на частині території цих країн, придушила кривавими репресіями волелюбний чеченський народ, здійснила збройну інтервенцію в Україну.

Має місце яскраво виражений культ мілітаризму в Росії. Класичними ознаками фашистського режиму є апологетика війни, які останнім часом зашкалюють у російських фільмах та історичних телепередачах, при чому вороги у російському кінематографі завжди неросійської національності.

Як і кожен фашистський режим, офіційна Москва систематично критикує ліберально-дсмократичні цінності, які насмішливо зводить до прав секс-меншин та толерантності до мусульман, висміюючи це як найстрашніші аспекти демократії. А як альтернативу пропонується сильна країна із сильним вождем, якого бояться і поважають у світі - класична формула Муссоліні.

Типовою ознакою існування фашистського режиму в Росії є культ лідера, вождя нації, який кремлівська влада вибудувала шляхом маніпуляцій, репресій і залякувань, та успішно насадила серед збіднілого, задурманеного, й агресивно невдоволеного народу. Культ Путіна багато в чому перевершив своїми масштабами навіть культ Гітлера, і мільйони росіян щасливі, що ними ще з минулого століття править Путін, який «відроджує імперію, піднімає Росію з колін, збільшує армію та озброєння і протистоїть демократичному Заходу».

Широкого розмаху в Росії набули радикальні військово-спортивні та інші тоталітарні організації, подібні до Гітлерюгенду, зокрема «Наші», в яких молодь виховується в дусі агресії, ненависті, абсурдних історичних міфів, звеличуванні арійського минулого російської нації, та підготовки до війни. Загострений націоналістичний шовінізм, залякування опозиції, культ сильного лідера з твердою рукою, пошук зовнішнього ворога, ненависть до іноземців та побудова «держави страху» фактично повністю відтворюють модель фашистського диктаторського фашизму.

проект

 

 

Старобільська районна рада

шостого скликання

тридцять третя  сесія

 

 

Рішення

 

 

від  _____________  2014 року

м. Старобільськ

 

 

Про звіт щодо виконання

районного бюджету за  2013 рік

 

№ 33/

 

Розглянувши звіт про виконання районного бюджету за 2013 рік, 



 

проект

 

Старобільська районна рада

шостого скликання

тридцять третя   сесія

 

Рішення

 

 

 

від  28 лютого  2014 року

м. Старобільськ

 

 

Про  внесення змін до

районного бюджету на 2014 рік

 

                                  № 33/

            
        

 

 
  ПРОЕКТ


CТАРОБІЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                               

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

“____”  _________ 2014р.                м. Старобільськ                                  № ___

 

  

Про  надання пільг на тверде

пічне побутове паливо

громадянам, які постраждали

внаслідок Чорнобильської

катастрофи, у 2014 році готівкою

 

 

 
  ПРОЕКТ


СТАРОБІЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Розпорядження

голови районної державної адміністрації

«____» _________ 2014 р.             м. Старобільськ                              № _____

 

 

 

 

Про надання пільг на  тверде

та рідке пічне побутове

паливо та скраплений газ

у 2014 році  готівкою

 

 

 04.02.2014 - У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз
  Протягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян. Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень. Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості). Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.  

докладніше »

 

 

Проект

 

CТАРОБІЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

“ __ ” ________  2014р.             м. Старобільськ                                       № _____

             

 

Про  затвердження середньої

вартості ритуальних послуг

для відшкодування витрат на

поховання померлих (загиблих)

учасників бойових дій та

інвалідів війни на 2014 рік

 

 

На виконання статті 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу», частини 5 статті 6 Закону України «Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років», статті 23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та відповідно розрахунку середньої вартості ритуальних послуг, які надаються на території Старобільського району:   

                 

1.       Затвердити на 2014 рік середню вартість ритуальних послуг для відшкодування витрат на безоплатне поховання померлих (загиблих) учасників бойових дій та інвалідів війни у розмірі 1337,00грн.

 

2.       Управлінню соціального захисту населення (Дук О.М.) відшкодовувати витрати на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни за рахунок коштів обласного бюджету.

 

3.       Розпорядження набирає чинності з моменту опублікування в засобах масової інформації.

 

4.       Контроль за виконанням цього розпорядження  покласти на першого заступника райдержадміністрації Немірського Ю.Г.

 

 

Голова райдержадміністрації                                                                В.М.Пахниць

 

Вниманию общественности! Принимаются предложения для ориентировочного плана консультаций с общественностью на 2014 год

 

Приглашаем представителей институтов гражданского общества принять участие в составлении ориентировочного плана консультаций с общественностью райгосадминистрации на 2014 год.

Соответствующий план утверждается ежегодно органами исполнительной власти согласно постановлению Кабинета Министров Украины от 03.11.2010 № 996 с целью привлечения граждан к участию в формировании и реализации государственной политики, управлении государственными делами, предоставления возможности для их свободного доступа к информации о деятельности органов исполнительной власти, а также обеспечения гласности, открытости и прозрачности деятельности указанных органов.

С целью обеспечения участия общественности в процессах формирования и реализации государственной и региональной политики, создания условий для осуществления эффективного общественного контроля над деятельностью органов исполнительной власти и органов местного самоуправления в 2012 году Глава государства Виктор Янукович утвердил Стратегию содействия развитию гражданского общества в Украине, которая сегодня является главным механизмом привлечения общественности к управлению государственными делами.

Присылайте свои предложения согласно форме до 1 февраля 2014 года на электронный адрес vpzg_stb@ukr.net, сообщайте по тел. (06461) 21393.

До уваги громадськості! Просимо долучитися до обговорення регіональної цільової Програми сприяння розвитку громадянського
суспільства в Старобільському районі на 2013 – 2015 роки «Діалог заради реформ: прозора влада та активна громада». Свої
пропозиції щодо Програми надавати до сектору з питань внутришньої політики райдержадміністрації до 11 жовтня 2013 року  або за
тел. 21393
 
 

 01.06.2013 - ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ФОРМУЄ НОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ФОРМУЄ НОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ

13 травня 2013 року на засіданні Уряду затверджено постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року», розроблену Нацдержслужбою України на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року № 411-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року» та доручення Прем’єр-міністра України від 10 жовтня 2012 року № 39738/1/1-12.

докладніше »



 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3.11.2010 року № 996 „Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” управління соціального захисту населення Старобільської райдержадміністрації проводить електронні консультації з питання пріоритетних напрямків проведення реформування у сфері надання соціальних послуг.

Відповідно до Стратегії реформування системи надання соціальних послуг, затвердженої постановою КМУ від 13.03.2013 року, пропонується залучення недержавних організацій до процесу надання соціальних послуг. Для формування соціального замовлення управління соціального захисту населення пропонує громадянам району, громадським, благодійним та іншим недержавним організаціям взяти участь в обговорені та надати пропозиції щодо:

-         потреби населення Старобільського району в соціальних послугах (Перелік послуг дадається);

-         щодо послуг (згідно Переліку), які б могли надаватися недержавними організаціями;

-         щодо переліку соціальних груп або орієнтовної чисельності окремих категорій осіб, які є потенційними отримувачами соціальних послуг;

 

Пропозиції надсилати електронною поштою на адресу управління соціального захисту райдержадміністрації utszn934@mail.ru, utszn_23lk@ukrpost.ua, або звертайтеся особисто до заступника начальника управління Зінченко Наталії Григоріївни телефон 2-13-03

 

 

ПЕРЕЛІК 
соціальних послуг, які можуть надаватися недержавними організаціями особам що опинилися в складних життєвих обставинах

 

1. Догляд:

1.1 догляд вдома - допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, годування), у пересуванні в побутових умовах, у веденні домашнього господарства (закупівля продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, прання, прибирання житла, оплата комунальних платежів, дрібний ремонт одягу, взуття тощо), в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, комунальних служб, транспортних служб тощо); навчання навичкам самообслуговування; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; психологічна підтримка; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги; допомога в оформленні документів;

1.2 догляд стаціонарний - створення умов для проживання (надання ліжко-місця з комунально-побутовими послугами в стаціонарних умовах); забезпечення харчуванням, твердим, м’яким інвентарем; допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування); спостереження за станом здоров'я, організація надання реабілітаційних та медичних послуг; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; навчання навичкам самообслуговування; організація розпорядку дня, у тому числі денної зайнятості, дозвілля;

1.3 денний догляд - забезпечення умов для денного перебування; забезпечення харчуванням; допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування); спостереження за станом здоров'я, надання реабілітаційних послуг; формування та підтримка навичок самообслуговування; психологічна підтримка; організація денної зайнятості, дозвілля.

2. Підтримане проживання - надання місця для проживання; навчання, розвиток та підтримка навичок самостійного проживання; допомога в організації розпорядку дня; організація медичного патронажу; допомога у веденні домашнього господарства (закупівля продуктів харчування, ліків та інших товарів, приготування їжі, прання, прибирання); представництво інтересів; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги.

3. Паліативний/хоспісний догляд - допомога у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування); спостереження за станом здоров'я; сприяння наданню медичних послуг; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; навчання членів сім’ї догляду; представництво інтересів; психологічна підтримка особи та членів сім’ї; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги; організація та підтримка груп самодопомоги.

4. Послуга з влаштування до сімейних форм виховання - підбір та навчання прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів/піклувальників; підготовка дитини до влаштування; консультування сімей; соціальна підтримка сімей; захист майнових, житлових та інших прав дитини; сприяння навчанню та розвитку дитини; робота, спрямована на повернення дитини до біологічної родини; допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків; врегулювання, призупинення конфліктів у сім'ї; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті.

5. Послуга соціальної адаптації - допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації; залучення отримувача до вирішення власної складної життєвої ситуації; надання інформації з питань соціального захисту населення; навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції; представництво інтересів; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; допомога в оформленні документів; сприяння працевлаштуванню; допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків; організація клубів за інтересами, клубів активного довголіття, університетів третього віку; допомога в організації денної зайнятості та дозвілля; сприяння організації та діяльності груп самодопомоги.

6. Послуга соціальної інтеграції та реінтеграції - розвиток, формування та підтримка соціальних навичок; допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації; залучення отримувача до вирішення власної складної життєвої ситуації; надання інформації з питань соціального захисту населення; представництво інтересів; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги; допомога в оформленні документів; допомога в отриманні реєстрації місця проживання/перебування; сприяння в отриманні житла, працевлаштуванні тощо; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків; сприяння організації та діяльності груп самодопомоги; послуги перекладу, вивчення державної мови; сприяння у встановленні зв’язків із національно-культурними організаціями співвітчизників.

7. Послуга абілітації - сприяння наданню медичної допомоги; психологічна підтримка; консультування; допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; представництво інтересів; допомога у самообслуговуванні, здійсненні санітарно-гігієнічних заходів.

8. Послуга соціальної реабілітації - навчання, формування, розвиток та підтримка соціально-побутових навичок (самообслуговування, комунікації, позитивної поведінки, приготування їжі, користування грошима, орієнтування тощо); допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; психологічна підтримка; організація дозвілля, спортивно-оздоровчої, технічної та художньої діяльності, працетерапії; арт-терапія; надання інформації з питань соціального захисту населення;

8.1 Послуга соціально-психологічної реабілітації - надання ліжко-місця з комунально-побутовими послугами; забезпечення твердим, м’яким інвентарем, одягом, взуттям, харчуванням; створення умов для здійснення санітарно-гігієнічних заходів, дотримання особистої гігієни; організація збереження особистих речей; проведення психологічного консультування та психолого-педагогічної корекції з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини; створення умов для здобуття дітьми освіти з урахуванням рівня їх підготовки; здійснення трудової адаптації дітей з урахуванням їх інтересів та можливостей; надання безоплатної правової допомоги; представництво інтересів; розвиток, формування та підтримка соціальних навичок; допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення; організація отримання медичних послуг, медичного обстеження; робота, спрямована на повернення дитини до біологічної родини.

9. Надання притулку - надання ліжко-місця з комунально-побутовими послугами; забезпечення твердим, м’яким інвентарем, одягом, взуттям, харчуванням; створення умов для здійснення санітарно-гігієнічних заходів, дотримання особистої гігієни; сприяння у створенні умов для здобуття дітьми освіти з урахуванням рівня їх підготовки; організація збереження особистих речей; надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги; представництво інтересів; розвиток, формування та підтримка соціальних навичок; допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення; залучення отримувача до вирішення власної складної життєвої обставини; організація отримання медичних послуг, медичного обстеження; психологічне консультування; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями, службами.

10. Кризове та екстрене втручання - психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, консультування, корекція, психотерапія, реабілітація); надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами; представництво інтересів, корекція сімейних стосунків; допомога в отриманні безоплатної правової допомоги; організація надання невідкладної медичної допомоги; організація надання притулку.

11. Консультування - допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації; психологічне консультування; сприяння в отриманні правової допомоги.

12. Соціальний супровід/патронаж - обстеження, оцінка потреб, визначення шляхів вирішення основних проблем; складання індивідуального плану соціального супроводу; залучення отримувача послуги до виконання індивідуального плану соціального супроводу; оцінка результатів виконання індивідуального плану соціального супроводу; регулярні зустрічі чи відвідування отримувача послуги з метою моніторингу виконання поставлених завдань; сприяння у отриманні інших послуг, організації взаємодії з іншими суб’єктами соціального супроводу; допомога в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними; навчання та розвиток навичок; психологічне консультування; психологічна підтримка;

12.1 соціальний супровід при працевлаштуванні та на робочому місці - регулярні зустрічі з отримувачем послуги; відвідування на робочому місці; сприяння в адаптації особи до виконання робочих функцій, пристосуванні робочого місця для осіб з інвалідністю; сприяння у отриманні інших послуг, організації взаємодії з іншими суб’єктами соціального супроводу; навчання та розвиток трудових і соціальних навичок; психологічне консультування; психологічна підтримка.

13. Представництво інтересів - ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг; допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

14. Посередництво (медіація) - допомога у врегулюванні конфліктів; ведення переговорів; опрацювання шляхів та умов розв’язання конфлікту.

15. Соціальна профілактика - організація навчання та просвіти; довідкові послуги; розроблення та розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів щодо надання соціальних послуг.

 



 



 

КОНЦЕПЦІЯ

реформування місцевого самоврядування та

територіальної організації влади в Україні



 

 

 

ЗАВДАННЯ, ВИЗНАЧЕНІ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ПЛАНІ ДІЙ НА 2013 РІК, –ВИКОНУЮТЬСЯ

Відповідно до Указу Президента 12 березня 2013 року № 128/2013 «Про Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» Нацдержслужба України в межах повноважень має забезпечити виконання низки завдань напряму реформ «Реформа системи публічного управління» щодо удосконалення регулювання у сфері запобігання корупції та створення професійної та ефективної державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, а саме: підготовку проекту Закону України «Про внесення змін до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», доопрацювання проекту Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (нова редакція), видання наказу «Про внесення змін до Порядку підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 6 квітня 2012 року № 65».

Підготовка нормативно-правових актів здійснювалась з урахуванням пропозицій та зауважень Координаційного центру з упровадження економічних реформ, заінтересованих державних органів, національних асоціацій органів місцевого самоврядування, соціальних партнерів.

Проекти були обговорені на засіданні Громадської ради при Нацдержслужбі України.

Для забезпечення участі громадськості проекти нормативних актів були розміщені
на офіційному веб-сайті Нацдержслужби України в рубриці «Нормотворча діяльність» (www.nads.gov.ua).

В результаті проведеної роботи Нацдержслужбою України вже видано наказ
вiд 29 березня 2013 року № 60 «Про внесення змiн до Порядку пiдвищення рiвня професiйної компетентностi державних службовцiв, затвердженого наказом Нацдержслужби України
вiд 6 квiтня 2012 року № 65», який зареєстрований у Мін’юсті України від 5 квітня 2013 року за № 560/23092.

Проекти законів України «Про внесення змін до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»
(нова редакція) після погодження заінтересованими органами в установленому порядку будуть внесені на розгляд Уряду.

          Проект Закону України «Про внесення змін до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» було розроблено відповідно до підпункту 222.2 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава» з метою розширення переліку посадових осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру яких підлягають обов’язковому оприлюдненню, а також запровадження обов’язковості їх оприлюднення на спеціальному єдиному веб-порталі.

Прийняття Закону України «Про внесення змін до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» дозволить передбачити обов’язок органів державної влади та місцевого самоврядування оприлюднювати відомості, що містяться в деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, на спеціальному єдиному веб-порталі, що суттєво спростить доступ до цих відомостей з боку громадськості та сприятиме здійсненню належного громадського контролю у сфері запобігання і протидії корупції.

Проект Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (нова редакція) було розроблено відповідно до підпункту 229.1 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава» з метою удосконалення правового регулювання служби в органах місцевого самоврядування відповідно до європейських принципів ефективного врядування та у зв’язку із системними реформами, започаткованими Президентом України. До засадничих принципів служби в органах місцевого самоврядування, на відміну від чинної редакції Закону, віднесено також верховенство права, політичну неупередженість та прозорість діяльності. В проекті Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (нова редакція) визначено принципи, правові та організаційні засади служби в органах місцевого самоврядування, правовий статус посадових осіб місцевого самоврядування, умови та порядок реалізації громадянами України права на службу в органах місцевого самоврядування.

Наведені завдання послідовно розв'язуються у положеннях проекту Закону, якими передбачається створення правових передумов для:

–           підвищення престижності служби в органах місцевого самоврядування;

–    врегулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування;

–    введення в дію прозорого механізму прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

–    введення в дію ефективного механізму запобігання корупції;

–    створення умов прозорої діяльності органів місцевого самоврядування;

–           підвищення рівня соціального та матеріального захисту посадових осіб місцевого самоврядування.

Визначено вичерпний перелік осіб, на яких не поширюється законодавство про службу в органах місцевого самоврядування, а саме: на депутатів місцевих рад, які не займають на постійній основі посад в органах місцевого самоврядування; працівників органів місцевого самоврядування, які виконують функції з обслуговування; працівників підприємств, установ та організацій, а також інших суб’єктів господарювання комунальної форми власності. Перелік посад, умови оплати праці та посадові обов’язки працівників органів місцевого самоврядування, які виконують функції з обслуговування, визначається керівником органу місцевого самоврядування з урахуванням критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та їх апарату, які виконують функції з обслуговування, встановленими спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної служби.

Проект Закону України«Про службу в органах місцевого самоврядування»
(нова редакція) містить низку принципових новел, серед яких:

- введення системної класифікації посад залежно від характеру та обсягу посадових обов’язків;

–    єдині стандарти прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

–    нові підходи до управління персоналом та оцінювання службової діяльності;

–    новели щодо професійного навчання посадової особи місцевого самоврядування, оплати його праці, преміювання та заохочення, а також дисциплінарної та матеріальної відповідальності;

- компетентнісний підхід до оцінювання здатності посадових осіб місцевого самоврядування виконувати посадові обов’язки, визначені у посадовій інструкції.

Наказ вiд 29 березня 2013 року № 60 «Про внесення змiн до Порядку пiдвищення рiвня професiйної компетентностi державних службовцiв, затвердженого наказом Нацдержслужби України вiд 6 квiтня 2012 року № 65» який зареєстрований у Мін’юсті України від 5 квітня 2013 року за № 560/23092, було розроблено на виконання пiдпункту 229.3 Нацiонального плану дiй на 2013 рiк щодо впровадження Програми економiчних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспiльство, конкурентоспроможна економiка, ефективна держава».

Реалiзацiя наказу надасть можливiсть удосконалити норми, якi регулюють питання пiдвищення рiвня професiйної компетентностi державних службовців, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, зокрема щодо проведення спеціальних курсів, тематичних семінарів, тренінгів, стажування, інших форм підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, які в програмах зазначених форм підвищення рівня професійної компетентності мають враховуватися вимоги профілів професійної компетентності посад у відповідній сфері. Діяльність із зазначених заходів не підлягає ліцензуванню.

 

 

                                                                             Прес-служба Нацдержслужби України

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5
© 2008 Старобільська районна державна адміністрація
92700, Україна, м. Старобільськ, вул.Комунарів, 35
Тел./факс (06461) 2-13-65
Веб-сайт: http://stb.loga.gov.ua
E-mail: adm-rda@stb.lg.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.stb.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Старобільська РДА